www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

21 Şubat 2010 Pazar

TOZ KUMAŞ BOYASI İLE TİŞÖRT BOYAMA


Uzun zamandır perdelerimin rengini değiştirmeyi düşünüyordum. Boyatmayı düşünerek araştırdım. Kuru temizleme firması, boyanmaz dedi. Ablam, kumaş boyası ile boyanabileceğini söyledi.



Tuhafiyeci'den toz boya ve fiske(boya sabitleyici) aldım. Önce deneme yaptım. Oğlumun giymediği kanvas yeşil bir pantalonu vardı. Terden dolayı diz üstlerinin rengi atmıştı. Bir de eşimin krem renk lakost tişörtü vardı. Her ikisini beraber çamaşır makinasında boyadım.




BOYAMA TARİFİ:

Bir paket (yeşil) toz boya, bir çorba kaşığı tuz ve sirkeyi ikinci deterjan gözüne koyun.Bir şişe fiskeyi de yumuşatıcı gözüne koyun. 95 derecede(benim makinam 90 dereceye kadar) A yıkamada yıkayın. Sıkmadan asın. Sonuç harika!


Resimde görüldüğü gibi sonuç gayet güzel.




Boya paketinin üzerinde tarifi var. 200 gr. kumaşa bir paket boya yeterliymiş.




Yalnız boyamadan sonra çamaşır makinanızı bir kere boş döndürerek, artık boyaları temizlemeyi unutmayın. Ya da koyu renkli çamaşırlarınızı yıkayın.

0 yorum: